Suck..! BajsDag..

Idag är den bajsigaste dagen i mitt liv på länge.. Jag har den värsta mensvärken någonsin på år å dar. Har ont både i ryggen och i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är aldellis skakig å benen är som spagetti. =/ plus att jag har glömt bort att handla så jag har ingenting att äta, å jag orkar inte precis gå på affären nu.. SUCK!

Men jag har haft ganska kul i helgen iaf. =)
På fredan festade jag, på lördan var jag på Öjenöje å såg det bästa småstjärnorna framträdandet någonsin! Det var en tjej som skulle föreställa Tina Turner tror ja, å hon var as bra, helt sjukt grym!!!!
I söndags sov jag hos Farmor & Farfar, det var ganska kul.. Vi var ute på promenader å fotograferade å så. Jag kom på en ny låt medans jag var där också, så nu ska jag göra en text till den.. Det är helt otroligt vad mycke låtar jag skrivit nu.. =)
En annan kul grej är att jag kan läsa å skriva på Grekiska typ flytande nu.. Det känns skönt.. Så nu under lovet ska jag kämpa på med grammatiken å så.. Men problemet när man lär sig ett nytt språk är att man glömmer lite från ett annat.. Som nu när jag började med Grekiska så glömde jag skit mycket Thailändska. Å när jag började med Tyska i skolan så glömde jag typ all Japanska som jag kämpat med i flera år.. =/ Men jag är iaf bättre på thailändska än tyska fortfarande. =) det är skönt... Grekiskan är nog på samma nivå som thai tror ja..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0