Har inte somnat ännu! =/

Jahopps, nu har jag snart varit vaken i ett dygn.. Snacka om att man kommer vara zombie på skolan idag! *haha*
Men något som är skönt är att det iaf är kort dag så då kan man ju hitta på något skoj efter skolan, typ åka till bollnäs å käka på max, men man tar driven å kör iväg till skogen å äter såklart. =) det är mycket mysigare å maten blir så mycket godare då, å man slipper känna att folk sitter å stirrar på en.

Ska försöka flörta lite med Daniel nu på eftermiddagen så att man kan käka på max, inge kul att åka buss e, man tar ju sig inte som man vill då.

Å förresten, jag har färgat håret igen idag (igår).. För typ miljonte gången.. Men jag har aldrig skrivit om något sådant tidigare i nått inlägg tror jag..
Aja, men iaf så har jag brungrått hår nu,
hade före det röd/blond/brun/rosa hår, 
å före det hade jag blont hår, 
å före det hade jag ljusbrunt hår,
å före det hade jag hasselnöts färgat hår,
å före det hade jag ljust kopparbrunt hår,
å före det hade jag guldblont hår,
å före det hade jag mörkbrunt hår,
å före det hade jag askfärgat hår,
å före det hade jag blont hår,
å före det hade jag blont hår med brunt underhår,
å före det hade jag rött hår
å före det hade jag guldblont hår...
Ja, jag kan fortsätta hur länge som helst..

Är inte nå trött än... Å nu kan jag ändå inte gå å lägga mig för då tar jag mig inte till skolan. Börjar 08:05 å klockan är nu 05:35 så det känns ju ganska onödigt att försöka sova..

Men jag kan ju ta mig en eftermiddagslur en timma efter skolan om det går.. =)

Nu ska jag gå å röka, sen ska jag nog spela lite Need For Speed så att jag håller mig vaken.. Får absolut inte bli trött nu!

Krimz


Kommentarer
jessica

tack så mycket. ibland skriver jag långt och drygt ibland kort och roligt haha :)

2007-10-16 @ 11:56:06
URL: http://jejejessica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0