Här kommer lite bilder som jag lovat..

Det blev Tjockens kastreringsdag.. =)

 Tjocken, världens sötaste katt.. (dagen han ska kastreras)

 På väg till veterinären.. (världens trevligaste veterinär!)

 Hemma igen med en avsvimmad missekisse..!

 Han kvicknade till en sväng men somnade utanför toa-dörren..

 Efter tio minuter kvicknade han igen, men somnade i vardagsrummet..

 20 minuter senare kvicknade han igen å tog sig upp på datorn, en av hans favvo platser..

 Efter cirka en minut, somnade han... igen...

 Ett bra tag efter det tog han sig till matskålen för att äta, men det gick inte så bra..

 ...han somnade...

 Men nu mår han jätte bra och är en lekfull liten misse igen! =)

 Han ÄLSKAR verkligen sin tunnel..

 ..en sådan tycker jag alla kattägare borde köpa.. Iaf om dom har en katt som behöver mycket lek och aktivitet.. Det var det bästa köpet jag någonsin gjort åt honom. =)

Tack för mig ännu en gång!

Kramz


Kommentarer
jessica

en sån söt katt :)

2007-10-16 @ 02:02:12
URL: http://jejejessica.blogg.se
Cimen

hihi söt katt

2007-10-16 @ 17:43:05
URL: http://CimenHajo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0