Könsbyte..!

Ikväll har Dennis och Emma varit hos mig.. De har nyss gått hem.. =)
Dennis kom 18.30, vi satt då å pratade massa skit som vanligt om de konstigaste sakerna man kan tänka sig.
Strax efter 20.00 kom Emma å då började vi laga mat. Det blev kokta köttbullar med makaroner och potatismos. Emma och Dennis hade aldrig ätit kokta köttbullar så jag tyckte att det måste dom smaka! Det är mycket godare än stekta..!

Sen efter maten så visste vi inte nå vad vi skulle hitta på, så jag tog som förslag att vi skulle klä ut oss till vårt motsatta kön. Ingen av dom tvekade så vi satte igång med förklädnaden. Emma och jag blev killar å Dennis blev tjej. Snacka om att vi hade roligt.. As garvade hela tiden.. Det är ju jätte svårt att stå som en kille gör.. Å Dennis hade verkligen besvär med sina poser.

Här kommer lite bilder på oss:

Dennis som Denise
image102




Emma som Emanuel
image109
                        




Cilla som Simon (jag)
image114


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0