Dag 12

Hej alla glada. Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har lovat min van Emma att lagga ut lite bilder pa stan a sa. Sa det kommer snart. ^^
Har lite svart att fa tid till att blogga. For vi ar mest ute hela dagarna och nar man val ar inne sa ar man sa slut sa man bara ligger halv-dod med flakten blasande pa en.


Idag sa var det sporegn ett tag a da gick vi ut i regnet utan paraply. Det kandes otroligt harligt.
Jag kande mig fri som en fagel under den fallande himlen. ^^

Kei hade aldrig gatt i regnet sa forr, men han njot faktiskt av det efter en stund han ocksa.


Jag angrar inte en sekund att jag akte hit. Ar sa lycklig! Wihii..!

Imorgon kommer det bilder pa lite smatt a gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0