Dag 41

Attans vad jag ar rastlos... Klockan ar nu 18:49 och Bum Bum* sover fortfarande. Jag har  vackt honom flera flera ganger, men han bara somnar om... Jag tycker jag varit med om det forut.. Haha.. Jag tror jag dras till lata man.
Vet inte alls vad jag ska hitta pa... Sa darfor tanker jag skriva ett inlagg a lagga upp lite bilder nu nar jag har tid.

Forst ut kommer vara frisyrer fore och efter vi klippte oss.
FORE:

EFTER:



Sen tycker jag att ni behover se lite fina bilder jag knappt pa lite olika saker. ^^









*Bum Bum = Kei-Kim = Jong Beum..... Enklare forklaring: Jag kallar honom for Bum Bum.......


Kommentarer
Dennis

Vilka fina bilder du har lagt in! :D Det måste vara fin natur där nere! :D

2008-08-31 @ 22:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0