Bloggen går segt

Nu har jag varit dålig på att blogga några dagar.. Vet inte riktigt varför men jag har inte haft lust och ork att göra någonting den senaste veckan..
Just nu är Sandra här.. hon har somnat i min säng.. Hon kom hit bakis för några timmar sedan så jag tänkte att det är lika bra att jag låter henne sova ett tag. ^^ Ska väcka henne klockan 18.00 hade jag tänkt.
Nu under tiden då hon sovigt så har jag ätit godis å kollat på tv.. Det är inte ofta det händer inte... Är ingen tv människa egentligen, men jag har sett några programm som jag inte ens visste fanns, som t.ex ett programm som jag tror hette SOS Familj..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0