God förmiddag

God förmiddag.. Här sitter jag å väntar på att min lillsyrr ska öppna ögonen. Spelar musik på hög volym och försöker ta de mest basiga låtarna så att hon ska vakna nån gång.. men det verkar inte funka. :/

Imorgon åker jag till stockholm med 15.25 bussen från bollnäs.. Är framme cirkus 18.30-19.... Det ska bli kul att komma bort lite från byn. ^^ Å jätte kul att träffa far igen! Yaaay!!! :)

Men idag har jag inga planer alls vad jag kan minnas.. jag undrar vad denna dag kommer med för äventyr!? ^^


Kommentarer
H *

- haha thanks , glad u liked it : )

2008-12-26 @ 14:40:33
URL: http://merei.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0