Målaren är borta

Målaren var inte kvar när jag kom hem idag, så jag jag funderar på om jag ska ta mig en dusch innan han kommer tillbaka. Han sa nämligen att han skulle göra något annat emellan så han skulle vara borta några timmar nån gång under dagen å komma tillbaka senare.. Men jag vet ju inte när han kommer tillbaka. Han har ju inte lämnat någon lapp!
Å nu e ju klockan efter fyra så han kanske har slutat för dagen också.. Men det vet jag ju inte heller för han sa inget om nå tider i morse!
Ååå, va drygt det blev.. Jag vill ju inte duscha om han kommer ee.. Men jag vill inte ha fett hår heller... Suck!!!!  T.T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0