Michael Jackson Dödssjuk!

Michael Jackson är i stort behov av en akut transplantation för en ovanlig lungsjukdom, annars kan han dö. Han har svårt att prata och se och har svårigheter med kroppens grundläggande funktioner.

Ungefär så sa dom i Fox News den 22/12. Jag tycker det är hemskt, han är ju bara 50 år gammal. Undra om något av det kan bero på alla operationer han har gjort? Men det tror jag inte, han har väl bara haft otur antar jag.



Jag hoppas iallfall att han klarar sig! Jag tycker om Michael Jackson och hans musik jättemycket. Jag dömer inte honom för dom misstagen han har gjort, tycker att det är fel att göra så.

(var bara tvungen att skriva det också!)


Kommentarer
Nanne

GOD JUL PÅ DIG BRUDEN ;)

2008-12-24 @ 14:44:35
URL: http://nadjafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0