Min vän har åkt bort!!!!

Sara "Foffen" Olsson åkte idag till Stockholm med sin pojkvän å några till. Det är jätte tråkigt tycker jag, vem ska jag nu gå till när jag är rastlös å känner mig ensam??? Hur ska jag klara mig en hel helg utan henne?? EN HEL HELG!!! Det är ju typ hur länge som helst!! :(

Men jag hoppas du kommer ha det toppen där Sara å att du får äta massa god mat å kanske tom får lite roliga julklappar i förskott. ^^
Å jag hoppas att ni kör försiktigt för nu är det halt på vägarna!
Å ät mycket mat nu när det är gratis. Haha..

Kram till er Sara, M, M, J å lille T..
Ps, om jag glömde krama någon så får du en kram nu -KRAM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0