Ny dag

Ännu en ny dag i mitt tråkiga liv.......
Idag känns allt piss.. Vet inte nå vad jag ska göra och har ingen lust med något heller just nu. Men en sak har jag iaf funderat på, å de är att jag ska kanske gå till Foffen senare å dricka kaffe. :=)

Har nyss pluggat lite massmedia, svarade bara på första uppgiften sen gav jag upp.. :/
Men lite framsteg är det iaf.

Har nästan inte sovit något inatt pga alla mardrömmar jag haft... Å på morgonen när jag vaknade så började jag dagen med en stark känsla av ångest och minimal livsglädje. Allt bara kändes dåligt och meningslöst. Men nu är det bättre och jag ska försöka rycka upp mig under dagens gång. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0