Zzznark

Nu så känns det som att denna dag är slutförd. Ska nog ta å lägga mig tidigt ikväll tror jag.
Ska upp tidigt imorn å städa köket..  så att det är klart till farmor å farfar kommer klockan 10.00 å hämtar mig. Vi ska åka upp till stugan i Räka för att hämta ett köksbord som jag ska låna tills jag hittar ett att köpa. ^^

Dennis var här på besök ikväll, vi pratade å tittade på roliga saker på youtube.
Å Dennis hade inte ätit något på hela dagen så han ringde å beställde en pizza oxå... Å när vi gick till pizzerian för att hämta den så var det en man som raggade på mig tror jag. Haha...
Dennis gick till kassan för att betala å jag stog en bit ifrån och väntade, då kom en man å ställde sig typ framförm mig å började bläddra med sina pengar.

Han sa: - Jag måste nog kolla hur mycket pengar jag har kvar.

Jag tittade på honom å såg att han hade en massa lappar. Då sneglade han upp mot mig, jag tittade genast bort igen. Då såg jag honom i ögonvrån, han log och tappade en sedel på golvet (på flit, det syndes långa vägar).
När jag såg honom tappa sedeln så reagerade jag som nog de flesta hade gjort.

Jag sa: - Oj. du tappade en sedel. Och pekade ner mot golvet.

Då log han mot mig och sa: - Ja du, det är så när man har pengar. Hehehe...

Sen så gick jag å Dennis ut därifrån, och jag berättade för honom vad som hänt....
Där fick vi oss ett gott skratt minsann. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0