Apoteket + Hälsocentralen

Nyss var jag på apoteket och hämtade ut lite mediciner. Samtidigt som jag var där fixade jag en tid att ta pollen spruta igen. Idag kl 15.30 ska jag injeceras med Depomedrol. Så nu kanske man blir fri från att nysa ett tag också. ^^

Efter jag varit på hälsocentralen så ska jag till hälsokost butiken å köpa mig ett paket koltabletter. Läkaren tipsade mig å sa att det är bra att ha med sig när man åker utomlands ifall man får problem med magen.... Så det är ju lika bra att tacka o ta emot informationen och följa rådet. =)

Jaja, nu måste jag ta mig en 2 minuters-dusch innan jag ska iväg. Vill ju se lite fräsch ut iaf. ^^

Skriver nog mer ikväll..... Huuuj..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0