Dag 3

Har haft fullt upp sa jag har inte haft tid att blogga forns nu. ^^
Men iaf sa har jag det jatte bra har i Korea.
Jag och Kei har gjort en massa skoj. Igar var vi till en rosen tradgard. "rose garden" =)
Jatte vackert var det. Jag har aldrig sett sa manga blommor forr.
Jag trivs jatte bra och folket har ar valdigt vanliga. Hoho..

Det har regnat varje dag sen jag kom hit, men nasta vecka blir det sol. Yeah!
Men vi har anda varit ute nastan hela dagarna.
Vi  har varit pa nojespark, vandrat pa ett berg, varit till rosen tradgard, varit pa caf'e och gatt runt pa stan. ♡

Love It..


Kommentarer
Daza

Heeej... va bra att du har det bra! hihi. hoppas du mar bra oxa! kramkram.

2008-07-27 @ 03:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0