Fler frisyrer..

Hmm... I morse när jag satt å drack kaffe slog det mig.. "ska jag kanske klippa mig riktigt kort för en gångs skull?"
har googlat lite nu å hittat några snygga frisyrer.
Ni får gärna komma med lite förslag å så.
Lägger ut en bild på mig också så ni kan se vad jag skulle passa med. ^^


Jag... Tyvärr så hittade jag ingen bild på bara huvudet, iaf ingen riktigt seriös bild.. Så denna får duga.
(jag har en dålig vana att grimasera när folk knäpper på mig.) ^^


Dessa två korta ser skapliga ut tycker jag då.. Vad säger ni?

Hittade även en till snygg frisyr som är lite längre... men jag vet inte om jag skulle passa med så kort lugg..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0