Födelsedag!

Idag blev min kära lillebror 4år. ^^
Tänk va fort tiden går.. Man hänger inte med längre känns det som. Han föddes ju nyss tycker ja! =)

Detta gjorde vi på lilla Jespers dag:
Först lekte vi, sparkade boll och pratade roliga saker.
Sen så var han tvungen att ta ett bad för han var så skitig.
Efter det så gick vi ut å jag lärde honom lite plural. Så som, en bok flera böcker, en stol flera stolar, en pojke flera pojkar, en man flera män... Ja, han är verkligen jätte duktig. Han kommer vara bra i skolan tror jag.
Efter stunden utomhus så gick vi alla till Sommars å fikade i massor.

Här kommer lite kort på födelsedagsbarnet och gästerna.

 
Födelsedagsbarnet Jesper!
  

Gästerna:

              
Kusinen Maria (Mia)    Mias mamma Carina       Storasyster Sanna

       
                                    Mamma Pia              åsså Daniel (min kompis).

Å jag var med också, men tog ingen bild på mig själv. ^^


Kommentarer
Cimen

Ojj! Hälsa stora Jesper Grattis från mig! :)

2008-07-06 @ 13:29:20
URL: http://cimenhajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0