Imorgon...

Imorgon ska jag ringa Sj å kolla upp med tåg som går till Arlanda.. ^^
Usch, va hemskt det känns att lämna familj å vänner å bara sticka iväg till ett annat land..!
Jag kommer börja gråta på tåget.. haha... Jag är så fruktansvärt dålig på avsked.
Det hade kännts mycket bättre om mamma eller pappa hade kunnat skjutsat till flygplatsen å att man sagt hej då där ist. (Ja, jag vet.. Jag är fortfarande som en liten unge när dett gäller avsked). Men det känns tryggare att ha med sig mor eller far på något vis....
Å helst så hade jag velat att alla mina vänner också skulle följa med å lämna av mig. ^^
Men det hade nog bara blivit stor-böl, så det är ingen smart idé. Hehe..
Jag tycker det är sorgligt redan nu att lämna alla, man får liksom lite klump i halsen när man tänker på att man inte kommer kunna se varandra å kramas å så på jätte länge... Jag älskar verkligen att kramas. Iaf ibland om jag är på rätt humör! ^^

Nä nu ska jag gå å lägga mig. Hoppas jag somnar tidigare än igår. Igår somnade jag 5-6 i morse,  klev upp kl: 10.00 när Jongbeum ringde å väckte mig. ^^

Sov gott alla!

Be för mig 14.10 på måndagen 21/7-08... Planet lyfter då. Anländer till Korea 08.25 på tisdagen 22/7-08. Så var snäll och Be för mig lite då och då under flygresan! Så att det inte störtar. ^^'
Är lite flygrädd... hehe... Fast jag är väl rädd för allt ja...

NattiNatti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0