Jumyum återlämnas!

Min nya misse Jumyum har bara ätit en enda gång sen i 1/6. Vilket ororar mig väldigt mycket. Fortsätter det såhär så kommer hon svälta ihjäl.
Jag har provat med olika foder och jag har fått använt en medicinspruta för att få i henne vatten.
Hon leker inte ens.. Bara sover o sover, och när hon är vaken så sitter hon i mitt knä å skriker. Men hon är väldigt kelsjuk iaf, de e mysigt!
Något är ju fel med henne å jag tror jag vet vad det är.. Hon saknar mamma Gizmo helt enkelt.. Hon är nog inte redo att flytta till nytt hem ännu. Vissa behöver mer tid med mor, andra inte.
Därför har jag bestämt mig för att lämna tillbaka henne och låta henne vara med mamma-katt. Å då hämtar jag henne när jag kommer hem från Korea ist.
Det tror jag blir bra. Då har hon definitivt vuxit ifrån mamma sin. ^^


Ses i september Jumyum! ^^



Kommentarer
ourmusic

Hej! Ehm.. man går in på youtube, letar igen och spelar upp den låten man vill ha. Sen står det "Embed" i rutan till höger och under det en länk (t.ex "<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KG-Zj2SpVOE&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KG-Zj2SpVOE&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>")



Sen klistrar du bara in denna text i ett blogginlägg och då ska det funka OM du har firefox=) Det är ett måste troja.

2008-07-05 @ 18:51:47
URL: http://ourmusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0