Typiskt!

Börjar bli förkyld... =/
Det är ju typiskt nu när man ska bort å allt..............
Men jag är inte ett dugg förvånad när det gäller mig. Jag som alltid har sådan tur! Jag hoppas iaf att jag blir frisk innan måndag så att jag orkar med att flyga å byta plan å sånt. Är det så att jag är sjuk då så får jag väl orka iaf! ^^
Gör ju inget om jag missar lite de första dagarna där i Korea... Har ju många andra dagar på mig att hitta på saker. ^^
Just nu så är det bara hosta, ont i halsen å huvudvärk. Man får hoppas jag slipper bli snorig å får feber också. ^^
Nu ska jag ta mig en dusch å sen glo lite på TV.. Håller på å tvättar nu så jag måste hålla mig vaken 2 timmar till. Men det ska nog inte vara några problem. ^^

Jaja, jag skriver nog något mer senare.. Huuuj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0