Vaccinerad å klar!

Ajajaj... Fy vad jag har ont i min högra överarm. Hela muskeln värker!!!
Men nu har man det iaf gjort. ^^
Jag skulle ha vaccinerat mig förra veckan den 3:dje Juli men då fick jag fullt upp hela dagen och min lillebror Jesper fyllde år då, så jag hann inte.
Så därför gjorde jag det idag ist på min andra lillebrors födelsedag. Jocke heter han. Kommer lägga upp lite bilder ikväll eller imorn på "kalaset".

   

Jaja, iaf så tog jag Polio vaccinet i högra överarmen å Hepatit A vaccinet i den vänstra.
Det gick på 860kr... Fyy s dyrt..!
Polio sprutan kändes inte alls men nu gör det SKIT ONT!!
Hepatit vaccinet sved lite under själva injectionen men har knappt någon värk nu såhär efteråt.
Konstigt tycker jag.
Sen så fick jag vaccin mot Kolera, å det ska man ta oralt = dricka. Tog en kur idag (smakade fruktansvärt illa) å ska ta en kur till nästa vecka.
Sen imorn så ska jag hämta ut vaccin mot Malaria. Jag tror det är tabletter eller något liknande. Jag hoppas då att man inte ska dricka det.. Då tar jag hellre en spruta till. ^^



Men nu så ska jag nog ta å dricka en kopp kaffe eller två. Samt käka nån kaka = SMASKENS!! :p

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0