Återvunnen Fisk!

Kan man återvinna fiskar?
Här kommer det ett låångt inlägg... Trotts att jag inte kommer skriva så mycket.. ^^
Igår var jag på vernisage vid sjöarna Dellen någånstans efter järvsö...
Anledningen att jag åkte dit var för att min kära faster hade ställt ut sitt konstverk där.
Kreationen har hon döpt till: "Återvunnen fisk"
*Varför heter det just åtevunnen fisk??* Funderar ni säkert nu.
Jo, det ska jag allt tala om... fiskarna hon gjort är gjorda av gamla plåt- och konservburkar..
Hon har bankat in varje detalj med hjälp av hammare, mejsel, telefonkatalog, m.m..
Är det inte helt fantastiskt???
Göra fiskar av gamla konserver.
Vart får man en sådan idé ifrån egentligen??
Jag är helt.... jeg vet inte vad, finner inga ord..
men en sak kan jag säga å det är att jag har aldrig sett något liknande!!
Ortoligt vackert, otroligt vackert säger jag bara!





Faster Christina


Pappa & Faster med fiskarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0