Nu var det dags igen..

Har ännu inte samlat på mig tillräckligt med bilder på folket jag ska till.. Därför har inge bilder laddats upp ännu.
meeeeen, jag kan ju skriva något ändå. ^^

Idag ska jag till bollnäs med Mona för sista gången. Sen blir jag ledig från det fram till hösten tror jag. Så jag får sommarlov jag också!!! Gu' va sköönt! Trodde jag skulle behöva åka dit även under sommarn, så det vart en lättnad.

anyway~~~~~~
Idag regnar det.. det har det gjort i ungefär tre dagar nu. Det är tråkigt när man inte kan va ute.. Men man får ju tänka lite på naturen också, den behöver vatten.. Det var ju så attans varm förra veckan så gräsmattorna blev förstörda å bruna.

Så fort det blir sol igen ska jag börja sola lite så att jag blir lite brun inför resan iaf. Tråkigt om man ska komma dit å se ut som ett spöke. Sen tror jag att jag kanske slipper bli så röd om jag vänjer mig lite vid solen här i sverige först. ^^

I slutet av veckan så får jag reda på om jag kan åka till Korea eller inte.....
....Hoppas det kommer gå! *hoppas,hoppas*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0