Piggare igen..

Idag så har jag känt mig ganska så pigg.. Har bara varit lite hostig och täppt i snoken...
Det var en väldigt kort men intensiv förkylning denna gång.

Var ju å klippte mig i måndags....
Jag sa att frisören fick fria händer, bara hon inte gav mig pojk-kort hår. ^^
Så hon klippte av cirka 5-10 cm å klippte upp det lite. Inte så stor skillnad på hur håret var innan tycker jag..
Men jag var ju så rackarns dålig då så jag orkade inte bry mig.
Men nu, några dagar senare så är jag faktiskt lite sur på att jag inte gjorde mer med håret.
Det som är mest irriterande är att det kostade mig 300 spänn!! Att bara klippa topparna!!
Blir väl att jag går dit igen något tag å låter henne klippa mig lite till....

När jag är fullt frisk å inte lika blek så ska jag lägga ut nån bild på hur håret blev..
Eller så gör jag det kanske efter jag klippt mig igen..?
Jag vet inte riktigt, det märks...

Nu ska jag ta mig en pys å sen ska jag lägga mig.

Sov Gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0