PORR!

Vem skjutsiken har laddat hem porr på min dator!?!?

Ränsade datorn på lite onödigt idag och hittade en mapp full med porr som jag aldrig sett förr. 0_O
Jag förstår inte hur det har kommit porr i min dator... Å inte har jag minne av att någon har laddat hem något här hos mig heller..! Men jag är 100% säker på att det är inte jag som laddat ner det.... Tänk om nån sån dära polis eller nåt skulle fått nys om det. Då hade ju jag kunnat blivit straffad för nåt jag inte gjort. Å hade det varit jag så hade jag ju laddat ner dom till mappen "filmer" å inte nån mapp med namnet: quicklick...

TÄNK OM DET ÄR ETT VIRUS??? ETT PORR-VIRUS!!!!!!!! OH MY GOD!! VILL INT..!

Jag hoppas då att det inte är det... *snyft*
Jag vill inte ha porr i min dator! Usch va äckligt!!!!
Å vilken chock jag fick när jag klickade på en av filmerna,,, som hette typ "beautiful flower" så jag hade ju inte en tanke på att det kunde vara porr.....
(å så hade jag ju självklart högtalarna på högsta volym.)

Jag höll på att hoppa upp i taket när en tjej helt plötsligt började skrika med full kraft...
Det ekade i hela lägenheten.. hoppas inte någon granne hörde bara.
Fy så pinsamt, vad ska dom då tro om mig?? o_0
Jag hoppas att det bara var den där mappen iaf...... För jag har ingen lust att hitta fler sådana filmer!

Fy dig som laddat hem detta på min dator.... du hade väl iaf kunnat tala om det för mig?
Å hämtat skiten så jag slapp ha den....... >=(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0