VA' I HELV*TE!???

Idag när jag skulle logga in på min blogg för att skriva ett nytt inlägg å kolla statistiken så fick jag ett fruktansvärt besked..

"Din blogg är på väg att flyttas" stog det när jag försökte logga in...
"VA???" utbrast jag.. "MIN BLOGG??? DET VAR VÄLL DET FRÄCKASTE!!"..

Å här sitter jag nu å är sur över det... jäkla skit... dålig stil av blogg.se att bara flytta den utan vidare... taskit.. =(
..å så flyttade dom mig till världens töntigaste adress också.. publishme.se... vadå töntigt? ellehur??
Jag blir så irriterad....! Men som tur är så heter jag fortfarande cillacilla.blogg.se iaf. ^^

Jaja, nu ska jag gå å lägga mig.. klockan är 08:07 å jag har inte sovit ännu.. eller jo, två timmar lite halvt.

Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0