Vaccination

Igår ringde jag till hälsocentralen å beställde tid för vaccination.
Jag ska ta vaccin mot Hepatit A, Polio och Turist Diarré..
Samanlagt cirka 600kr.. =/
Jag vet inte vart dom kommer sticka mig men antar att jag kommer få jäv*igt ont efteråt. Man minns ju stelkrampssprutan i mellan tadiet! Usch...smärta! Å då var det bara EN spruta, nu blir det TRE = tre gånger så ont.
Jaja, iaf så är det på torsdag kl 15.00 som jag ska skjuta i mig vaccinet.
Så alla som läser detta: Tänk på mig då! ^^
Nu ska jag gå å lägga mig å kolla på skräckfilm. Den heter "A tale of two sisters" å sägs vara värre än The Grudge & The Ring filmerna... vilket måste betyda att den är jätte jätte läskig, för the grudge å the ring är de värsta filmerna jag sett.
Dom är liksom psyko.. man blir mentalt förstörd av att se dom.

Jaaaa, en annan sak jag måste berätta är att nu har jag fått min nya misse Jumyum.
Hon kom till mig måndagen 30/6 kl 17.05... ^^
Kommer lägga ut bilder på henne så fort jag kan och har tid.
Tjocken (min andra katt) gillar INTE Jumyum.. Dom spottar och fräser men har inte "slagits" ännu.
Dom är nog vänner vid veckans slut skulle jag tro. Tjocken har väldigt bra mentalitet så detta lilla problem går nog över fort. ^^



Kommentarer
Josefine "Yozzan" Lande

Var skräckfilmen bra?

Jag letar ständigt efter nya skräckisar att se :)

2008-07-02 @ 22:11:43
URL: http://altgirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0