GRATTIS SARA!

Min vän Sara fyllde 19 idag. GRATTIS SARA! ^^
Jag tänkte köpa en present åt henne men när jag kom upp på söder så var centrumhuset stängt,
inte tänkte jag på att det stänger kl 13.00 på lördagar..
Jag tänkte inte ens på att det var lördag... Så hon får få en i efterskott ist nu i veckan. =)

Jag undrar vad jag ska köpa.. Strumpor kanske??? hehe...
Det ända jag brukar önska mig e strumpor å toa papper typ, det behövs alltid.
Men jag tror inte hon är den typen som gör det....

Vad brukar en 19 åring önska sig egentligen??

Å på tisdag är det studenten.. Man ska träffas på hotellet kl 8.00 å käka frukost, alldelis för tidigt om jag får bestämma... *suck*
Sen ska man till skolan å göra en massa skit, typ öva låten man ska sjung... Skit dålig låt har vi oxå.. men men, så kan det vara.. det är bara att bita ihop å se glad ut som vanligt. ^^
Kl 12.00 går vi iaf ut ur skolan å tågar sedan ner till öjeparken.. sen när det är klart så får man åka hem eller fika nörst om man hellre vill det.
Jag ska till farmor & farfar å käka sallad iaf.. Min familj är med också såklart,, å Daniel. <3

Hmmmm... men nu ska jag gå ut å gå en sväng,, spricker snart av rastlöshet..

Må solen följa våra steg!

Å jag önskar Sara grattis än en gång.. ^^

image228


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0