I väntan på syster..

...nu är min syster snart här... hon kommer anlända till byn 00:05.. ^^
Hon ska sova hos mig å hjälpa mig med håret å smink inför balen imorgon... de ska bli kul...

Som tack för att hon kommer och hjälper mig så steker jag pannkakor åt henne som hon ska få nu när hon kommer.. det är mitt alldelis egna hemliga recept! Alla älskar mina pannkakor, utom Emma Lindén då.. Men hon är som hon är hon, lite lagran av sig. ^^


Är inte så närvös längre inför imorn.. men det kommer väl tillbaka antar jag när man är på väg ur bilen eller nåt..
Jag hoppas faktiskt på att få se Emma Joelsson där imorn.. saknar henne som tusan så det vore kul att ge henne en kram å så. =)

Nu kommer nog Carro snart, så nu måste jag sluta skriva å bli klar med pannkakorna...

Huuuuj!



Kommentarer
Lena Petersson

Hoppas att du fick en underbar dag

2008-05-31 @ 23:00:44
URL: http://www.metrobloggen.se/lp


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0