Katter har inte bara nio liv, de har även nio personligheter.

Mina gullegrisar det är ni allt,
jag försöker se till att ni inte har det kallt.
Jag hoppas att ni älskar mig lika mycket som jag älskar er,
för jag ler bara jag er ser!



image178
En söt liten kattunge som flyger och far
Den söta lilla kattungen är det bara jag som har.




image179
Du min kära katt är min lilla skatt!
Jag älskar dej så,
det hoppas jag du kan förstå!
Din hållning är stolt, din päls är mjuk,
dina ögon är skarpa och hemlighetsfulla,
men bäst av allt gillar jag ditt roliga sätt!
Det är ditt sätt som får mej att le och bli varm i hjärtat!
Ett litet djur med sån livsglädje och energi.
"Älskade katt" hoppas att du förblir min hemlighetsfulla,
lekfulla skatt.





Räkna ut detta om du kan:


När jag vandrade till Peru
När jag vandrade till Peru,
jag mötte en man med fruar sju.
Varje fru bar säckar sju,
varje säck hade sju katter,
varje katt hade sju ungar.
Ungar, katter, säckar och fruar sju,
hur många var på väg till Peru??


Kommentarer
Frida

Pluttinutt katt, såå sött.

2008-05-08 @ 12:12:52
Cimen

Såås söta!

2008-05-08 @ 15:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0