Återupplivad dator!

Hej hej... Nu var det ett tag sen jag skrev.
Min dator kraschade nämligen för några dagar sedan. T.T
Poff sa det, sen vart det svart. o_O
Men nu är den hel igen.. Lungan hade kollappsat helt och hjärtat kan inte ha jobbat mer än 10% den sista månaden.. Den var så gott som hjärndöd och mag- och tarmsystemet var ingen vacker syn. Så det blev lite transplantationer.
Var tvungen att byta ut nätaggregatet, moderkortet, minnenna, processorn och en hårddisk. Plus att Cd-romen hade pajjat också så jag köpte mig en Dvd-brännare ist. ^^
Nu funkar den helt utan problem förutom att det kommer upp en ruta när jag startar den där det står något om en DLL fil.. Jag är världens sämsta data människa så jag vet inte alls vad det är för fel.. Kanske ett virus på gamla hårddisken eller nåt....?

Dettta är vad jag köpt:

Processor:
AMD Athlon64 X2 4850e 2.5Ghz
Nätaggregat: Xilence 480w 120mm ATX v2
Moderkort: Gigabyte GA-MA74GM-S2H, mATX AM2
Minnen: 2GB (2x1024MB) SODIMM DDR2 PC5300 Corsair VS
Hårddisk: 160GB Seagate Barracuda 7200.10 SATA II
Dvd-Brännare: Samsung SH-S223F 22X DVD±RW DL SATA Svart

Stackars min lilla dator som var tvungen att vara med om ett så stort ingrepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0