Då var denna dag över

Jahopp.... Värst vad den här dagen gick fort... Hann ju inte göra något nästan.... Jag som ville hinna med en massa saker idag.. Suck..!
Först så ringde Wipha direkt efter skolan å ville ha hjälp att hämta ut ett paket på posten.. När jag kom dit så sa dom att hon lära skicka ett mail till tullen om uppgifter innan hon kunde hämta ut det. Så då gick vi till mig å jag skrev ett mail åt henne till dom.
Sen när jag hjälpt henne klart så snackade vi lite strunt....
..när hon hade gått så ringde Sandra å ville umgås med mig.. Då sa jag att jag redan hade planerat att gå ut å gå med Sara idag.. Men då sa hon att hon behövede hjälp med sin mammas 40års present å hon fyller år imorn, så jag kunde ju inte säga nej.. Vore ju lite taskigt de tycker jag.
Så jag skickade ett mess till Sara å sa att vi får ta våran promenad en annan dag. det var ok tyckte hon...

Ja, å sen kom Sandra då, å hon har varit här ända tills nyss........ men vi hade ju trevligt iaf.. drack kaffe, snackade skit å klistrade kort i ett album. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0