Det blåser som satan! T.T

Tjosan hejasn... kom hem från Foffen för en stund sen.. Fy sjutton vad det blåser ute ikväll.. Jag trodde jag skulle blåsa ner i vattnet från gångbron på vägen hem! Å håret blev tom is!!!!
Det är -10 grader ute, men blåsten är säkert -15....om inte mer!
Jag hoppas verkligen inte att det kommer hålla i sig.. Är inte kul med vinterstorm. T_T

Aja, nog om det.... Idag gjorde vi inte så mycket hos Foff men det var kul ändå.. Vi drack kaffe å pratade en massa.. Vi pratade om skolan och de kommande proven denna vecka.. Å så pratade vi en del om körkort... Hehe.. Foffen har fått körkorts-mani..! ^^

Nu ska jag tända lite ljus, rosta några mackor, dricka lite te å njuta av att jag sitter inne i värmen medans jag tittar ut genom fönstret på stormen.
Sååå mysigt.. synd att man är ensam bara. *Snyft*  =,(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0