Fattiglapp!

Här sitter jag å knaprar i mig lite halvgamla skorpor som farmor bakat till mig.
Det är det ända jag har att äta just nu. =/
Har slut på pengar å inte har jag nå mat heller... Suck... Å hungrig så innivassen!

Men som tur var så fick jag äta hos min vän Foff tidigare idag..
Skit gott var det. KALLOPPS med POTATIS! ^^
Hoppas jag hittar någonstans att äta imorgon också.. Är ganska tråkigt att gå runt hungrig hela tiden.

Nog om klagomål.... imorgon är det J.B's födelsedag.. Det är iaf kul. =)
...men tråkigt att jag inte kan vara med och fira honom.. Jag hoppas hans familj gör hans dag till en bra dag. För det hade jag gjort om jag var där. Å jag hoppas han blir glad för sina födelsedags presenter när dom kommer.

Ska höra av mig till honom imorgon innan klockan slagit tolv där å säga grattis på riktigt..
...men för tillfället så säger jag det här..

GRATTIS KÄRA JONG BEUM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0