Jäkla klantarsel igen..!

Ännu en incident i köket har skett.. Denna gång var det brödrosten som brann!
Jag hade ingen aning om att den var trasig eftersom den funkade igår. Så jag stoppade i mackor å gick sedan till datorn för att kolla mailen å tänkte att jag sitter här tills jag hör mackorna ploppa upp.. Men det tog sån tid så jag tänkte att nu måste jag ha missat ljudet så jag gick in i köket för att kolla.... Då till min förvåning så var hela köket rökfyllt å brödrosten brann! Jag skyndade mig att ta ur mackorna å hällde vatten på dem, å sen öppnade jag fönstret i köket å skruvade på fläkten så att röken skulle försvinna lite. Men det konstigaste var att det luktade ingen rök in till vardagsrummet. =/
Men nu efterpå så stinker det rök..

Jag förstår inte varför allt ska ta eld??
Först spegeln häromdan å nu brödrosten.
Snart vågar man ju inte ens brygga kaffe!


Kommentarer
bmtrasher

hahaha.. du kanske borde hålla dig borta från bensinmackar ^^

2008-11-24 @ 12:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0