så börjar en ny dag...

Idag så är det väldigt kallt... typ 1000 grader minus känns det som!!!! O_o

Min vän C och hennes son S kommer på besök idag eftermiddag.. Ska bli jätte kul.. Har inte träffat henne riktigt sen jag kom hem från korea.... ^^

Sen lite senare ska jag till EJ också.. Å hämta mina koreanska keyboard stickers... Synd att man måste ut i kylan bara, hatar verkligen kallt väder!!! Usch! Men jag ska packa på mig ett lass med kläder innan jag går ut. ∞∞∞

Ja, det är väl det som jag ska göra idag antar jag... iaf vad jag vet hittils... Eller ska väl försöka plugga också om jag får tummen ur arslet... hehe...... men känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli av.. Det är ju söndag, då ska man ju egentligen slappa.......... tycker jag iaf.. ^^

Nu ska jag gå å dricka en kopp te och sen städa lite.. Huuj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0