Sent igår

Igår blev det sent... Var hemma hos Foffen hela kvällen. Vi drack kaffe, pratade, spelade TP, gick till preem plus en vända på byn å så gick vi till "källarn" en sväng också för första gången. Det var typ bara högstadie elever där så man kände ingen å fritidsledarna var nya. Så man kände ju inte dom heller. Vi hade tur att Johanna var där iaf. Henne känner man ju lite, å hon var den ända man kände där också av cirka 20 personer.. Sen när vi kom hem ifrån källarn så spelade vi roliga spel på datorn. Det var jätte roligt. ^^ Sen när jag kom hem från Foffen så var det så jäkla kallt i lägenheten så jag kunde inte sova.. Låg med mysbyxor å långärmad under täcket, ändå frös jag! T.T
Somnade inte förns strax efter 04.00 tror jag.
Vaknade strax efter 09.00 men låg kvar i sängen fram till 11.30... haha... Var så varmt å mysigt under täcket. =)
Å nyss så var min farmor å farfar förbi på fika.. dom hade med sig fikabröd å jag bjöd på kaffe. hehe.. Lussebullar, sockerkaka å kanelbullar. Gott gott. ;p
Dom kom typ 12.25 å åkte hem 13.05... så det var inte en så lång stund dom stannade.. Å nu ska jag diska efter fikat.. Lika bra att göra det på en gång, annars blir det inte av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0