Ska sova

Tjosan hejsan.
Kom nyss hem från Foffen.. Blev inge plugga och skönt var väll det. Vi pluggade ju typ 6 timmar igår så lusten var inte så stor idag.
Men vi gjorde en massa kul iaf.... först så bakade vi kladdkaka å snackade massa skit.. sen när den var klar så drack vi kaffe å åt av den, å snackade massa skit...... efter vi gjort det så gick vi ut å rökte lite, å snackade massa skit... sen så satte vi oss å kollade runt lite på datorn å snackade massa skit.... sen gick vi ut igen å snackade lite mer skit... Då kom vi på att vi skulle gå ut å gå i kylan, så vi gjorde det... Vi gick runt lite på byn å träffade Bubba å Rille på konsumparkeringen.. Vi gick dit å patade lite med dom. Då efter ett tag så kom Marina, Robert å Elin inrullandes på parkeringen också.. Då stog vi där hela högen å snacka massa skit.... Sen så hoppade jag å foffen in i Marinas bil för att åka hem till Foffen å hämta ett pokerset som Marina skulle låna av henne. Efter vi hämtat det så åkte vi runt ett tag med Marina å c:o...... Sen släppte dom av oss uppe på söder... Då gick vi lite till å snackade massa skit..... Sen följde jag med Foff till dörrn å gick hem efter det.
Ja..... det var min dag det... bara massa skitsnack. ^^

Det blev visst ett lite flummigt inlägg, men orkar inte ändra på det...
nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorn.. börjar 08.05,, suck!!
 natti


Kommentarer
Emma

äsch, nya tag någon annan dag. att plugga i 6 timmar tar verkligen muster ur en så ni förtjänade att softa lite :)

2008-11-20 @ 20:03:54
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0