Tjoo

Idag har jag gjort mycket... Först så var jag i skolan å gjorde kretslopp provet (blev godkänd).. sen så följde jag med Foffen hem å vi pluggade ett tag.. Sen åkte vi till bollnäs å var på Rusta, DollarStore å Max.... Sen när vi kom tillbaka till byn så följde jag med Foffen hem igen, då pluggade vi lite till... Sen gick vi å spelade lite Need For Speed.. Efter det så drack vi lite kaffe.. Sen efter vi gjort det så gick vi ut på byn å då kom Marina förbi med bilden å frågade om vi ville med ut å åka en sväng. Självklart ville vi det så vi hoppade in å drog iväg. Vi slirade runt lite överallt å åkte runt i typ 2 timmar eller nåt.. Hehe..
Kom nyss hem å nu ska jag ta en snabb dusch å sen sova. Börjar klockan 08.05 imorn så det blir inte mycket sömn inatt. =/

Men men.. kul har det varit idag iaf... det är ju huvudsaken de... ^^

Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0