Wohoo ^-^

Idag fick jag veta resultaten på de två första delarna på engelska nationella provet...
Läsförståelsen fick jag VG på å hörförståelsen fick jag G på... precis som jag trodde.. hehe....
Är så glad att jag klarade dom.. Hoppas jag klarade det sista som jag gjorde idag också.
Då skulle man skriva en uppsats.. Jag borde få G iaf... Tycker jag!

Anyway.... Idag så har jag varit med Sara hela kvällen.. Gick direkt till henne efter provet.. Vi fikade å sen spelade vi nya Need For Speed. Skit kul var det!!!!!!! Yaaaay! ^^
Sen så tittade vi en liten stund på tv å efter det så gick vi ut med Misty (hennes hund)... Å efter det så stog vi å pratade ute en stund, sen gick jag hem. Ja visst ja, vi gick till preem också efter provet innan vi gick hem till henne. ^^

Imorn ska jag till Foffen igen.. Då ska vi råplugga hela dagen så vi klarar muntliga provet om ekonomiska kretsloppet på Onsdag.. Sen har vi planer på att packa på oss massor med kläder å gå ut å gå imorn också om inte är allt för kallt ute. Det ser jag fram emot..... Hi hi...

Nu ska jag gå å lägga mig.. måste upp tidigt imorn så att jag hinner duscha innan skolan börjar.
Å jag tror nog att jag ska ta å ringa Kei-Kim en sväng också... Haha.. Klockan är 07.30 där så jag hoppas jag väcker honom! Haha, skadeglädje.. hoho jaja....

Sov gott alla... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0