Nu kommer snön!

Tidigare för en timma sen eller två eller kanske tre, så satte jag mig ner vid köksbordet för att ta mig en kvällskopp med te.. Jag suckade djupt, tittade ut genom fönstret och tänkte på va tråkigt det är att dricka te i ensamheten. Då plötsligt när jag tittade in i gatulampan alldelis utanför fönstret så såg jag små små vita pluttar som svävade sakta ner mot marken.
Jag stirrade ett tag för att vara säker på att jag såg rätt.... Jojo, minsann, det gjorde jag. Det var SNÖ som kom fallande från himmelen! SNÖ!!!

Genast kände jag mig mycket gladare och fick lite mysighets känsla i kroppen.. För nog saknar man dom kalla mörka nätterna ibland då man kan sitta i värmen med tända ljus och stirra ut i det kalla mörkret. ^^

Iaf så kände jag att jag var tvungen att gå ut och röka för att titta på de små fallande flingorna, så jag ringde min vän Sara så att jag fick lite röksällskap. Vi båda stog på att varsitt håll och pratade om snö, kyla och skolan.

Sen efter att jag kom in så satte jag mig vid datorn för att spela lite "Bitefight" (online spel, grymt bra!).
Å när jag tröttnade på det så bytte jag gardiner i vardagsrummet, och sen efter det var klart så satte jag mig ner  vid datorn för att skriva ett nytt inlägg..

Klockan är nu 02.15.. Så det känns som att det är dags för att sova. Men är inge nå trött alls. *Gääääsp*
Jo, kanske lite då.

Snart ser det ut såhär igen..... Hualigen!


Kommentarer
noescape

Längtar tills snön kommer! :D

2008-10-31 @ 13:11:11
URL: http://noescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0