Dag 46

Tjooo.. Ensam hemma igen.. Skont men ensamt... Har varit ensam nagra timmar per dag hela denna vecka.
Sa jag vet inte riktigt vad jag ska gora... Tankte lagga ut en bild pa mig, MiHee och Eomeoni.. Tycker den bilden ar sa rolig. ^^
Sen ska jag knappa lite kort pa lagenheten vi bor i.. Sa att ni andra far se hur den ser ut. Men dom bilderna kommer i nasta inlagg..


Okay, lagger ut en till ocksa!  Abeoji och Eomeoni.


Nu ar det inte lange kvar tills jag ska hem.. JAG VILL INTE HEM..!!!!!!
Trivs sa bra har... Vill aldrig mer tillbaka till den ruttna halan Edsbyn igen.
Plus att jag hort att det spridits ett rykte nu ocksa medans jag varit borta..
Skit kul att ta hand om det nar jag kommer hem. NOT!

....Men om allt blir som jag vill sa flyttar jag hit efter jag gatt klart skolan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0