Senaste nytt...

Detta har hant:
Jag har kopt mig en klocka.. Ett armbandsur... Blankande svart med en diamant i.. Otroligt   vacker.. Bilder kommer till helgen.
Jag har skaffat mig en koreansk laro bok, sa nu gar studierna undan.. Snacka om att jag lar mig! (ska bli klar med den under helgen = maste ra-plugga).
Min e-mail ar helt knasig.. Ibland nar jag skickar mail till nagon sa kommer det inte fram, aven om det star att det ar skickat... Sa vissa av er som tycker att ni inte fatt mail pa lange, var inte sura.. Det kan vara mailen som strulats.
DET SKA INTE STRULAS!!!
Jag har letat i hela staden i tva veckor efter vykort.. Men det finns inga.. Det ar omojligt att fa tag pa.. Sa jag ber hemskt mycket om ursakt, men jag tror inte att jag kommer kunna fa mojlighet att skicka nagra.
Igar sa var vi till en san dara "knappa kort maskin".. Vi knappte 7 olika bilder. Det var jatte kul. ^^ Har aldrig gjort det forr..

Detta kommer handa:
Jag kommer vara ensam hela denna kommande helg. Fran fredag till mandag. Sa vanner och familj far garna ringa lite da och da.. Kanner pa mig att jag kommer vara otroligt rastlos..
Imorgon ska jag pa "nara-och-kara shopping".. Det vill saga; jag ska kopa klart alla mina gavor till de nara och kara. (det blir kanske inte de basta sakerna, men jag forsoker iaf hitta nagot... tanken som raknas ellerhur?)
Bilder pa lite olika saker och ting kommer laggas ut nu under helgen.. Sa hall utkik! Ar det nagon som onskar se nagot sarskillt i bildvag sa skriv en kommentar med din onskning. ^^

Nyhet: Min kara farmor ringde mig nyss! Tack sa mycket. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0