7/4 Min födelsedag

Igår var det min födelsedag.
Trotts att jag inte hade tänkt fira min dag på min dag så kom faktiskt lite folk. Först kom Mona kl 13.00 på fika, sen fick jag ett paket, en ny skalkniv och 50kr. YAAAY!!!! precis vad jag önskat mig. ^^
Sen klockan två kom Farmor och Farfar med tårta tillochmed å lite fikabröd. Även av dem fick jag paket. Jag fick en body lotion, en dusch creme, en face lotion och så hade Farmor stickat mig en ny kofta. Å blommor fick jag också.. =)
Efter ett tag så kom även Daniel... Han drack en kopp kaffe sen gick han....... Å sist kom Emma, även hon med paket... HAHAHAHAHA... fick ett par elefant örhängen av henne. ^^
Sen klockan 17.30 cyklade Emma och jag iväg till lillbo på kung-fu träning.. 19.30 var den slut å då cyklade jag hem till far min som nyss hade kommit hem från thailand. Fick paket av honom också... WOWOWOWOW... en elefant klocka!! Jag samlar ju på elefanter och klockor, så det var ju den ultimata klockan jag fick! ^^ *jätte glaaad*

Tack för alla fina presenter! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0