Dagen efter

Dagen efter igår har varit helt ok... Vaknade med lite illamående å huvudvärk, men det gick snabbt över efter en kopp te. ^^
Idag har jag inte gjort så mycket... Har i princip bara slappat. Å jag har tillochmed kollat på TV... Tänka sig, jag... Cilla Andersson har tittat på TV.. det är inte ofta månn tro. =)
Jag var en sväng till Gaia också å hälsade på Hossin. Vi spelade biljard, kastade pil och åt dadlar.. hehe...
Nu ska jag gå ut och gå en sväng med Foffen.. Vi har alltid så kul ihop när vi tar våra kvälls-prommisar. :)
Får väl se om jag skriver något mer innan jag lägger mig.. Om inte, så skriver jag imorgon... Förhoppningsvis. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0