Onsdag

Idag är det onsdag....
Vilket betyder att en halv skol-/jobbvecka har gått.... och snart är det en ny. ^^
Onsdagar är mina favorit dagar.... det är ju mitten av veckan.... å det är ganska skönt att tanka att det är lika många dagar kvar till helgen som det har gått från den helg som varit. Man håller sig liksom positiv när man tänker så.

Tänk va fort tiden går...!!! O.O Det är både skönt och jobbigt..
Det bra i det hela är att sommaren kommer snart och min nästa Korea resa närmar sig...
Men det jobbiga som alltid gnager i huvudet på mig är HUR sjutton jag ska hinna klart med skolan innan Juni???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0