Ensam igen

Nu har mamma hämtat Jesper, så nu är man ensam igen.. dom ska gå på kalas.. kusin Maria fyller år idag. :) hon blir sju tror jag..
Jaja, iaf.... igår så kollade jag å Jeppe på filmen "Babe, den modiga lilla grisen" å sen tittade vi lite på "Svampbob fyrkant" innan vi lade oss för att sova.. Idag så har vi duschat, busat, knäppt lite kort å så har jatg klippt honom.. Så nu är han jätte söt å fin i håret.. hehe.. ^^
Jag kommer lägga upp lite bilder i nästa inlägg.

Anyway......idag så ska jag till farmor å farfar klockan 15.00... Vi ska äta vofflor och dom ska visa deras nya videospelare. ^^ Det ska bli kul... Jag älskar verkligen farmors vofflor!!!!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0