Nästan en brand i köket igen

Tjohej,,,, fy vad jag är klantig... Nu var jag nära på att ställa till ännu en brand i köket mitt.. men som tur var så kände jag att det luktade bränt innan det tog eld.
Det var iaf såhär;
Jag var hungrig, så jag tänkte att jag gör väl nudlar då som går fort.. Så jag hällde i vatten å nudarna i en kastrull, sen startade jag plattan å gick därifrån för att starta lite musik å så.. Då fastnade jag vid datorn å glömde helt bort maten. Efter ett tag så kom katterna in alldelis oroliga, men jag sket i det å fortsatte med mitt... Tio minuter senare så kände jag att det börjarde lukta bränt.. SHIT!!! Tänkte jag å sprang till köket. Där möttes jag av en rykande kastrull å ett rökigt kök. Jag skyndade mig att stänga av spisen å ställde ner kastrullen i slasken.. Suckade djupt å började sedan skratta åt mig själv. Jag har verkligen otur i köket. Detta hade kunnat blivit min fjärde brand i köket på mindre än tre månader! Men som tur var så var jag iaf hemma denna gång. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0