En ny kofta

Skoldagen är över.. Idag har det faktiskt varit kul på skolan.. ^^
Jag och Sara tokade oss som vanligt men idag så gjorde vi även några filmer. Vi filmade på folk som satt och pratade med oss å lite runt i skolan.. Sen så började vi spela in röstklipp på mattelektionen när läraren Lina hjälpte oss räkna. Snacka om att man lät korkad när man lyssnade på klippen.. hehe.. :)
Tex.. Jag undrade om man kunde se att ett tal inte hade lösning innan man började räkna ut det.
Svaret jag fick var; Om man tar X upphöjt i två +- kvadratroten av tre..osv osv... (jag blev totalt ignorerad)
En annan kul grej var att Sara hade hakat upp sig på en uppgift och suttit å väntat på hjälp i typ tio minuter, när läraren kommer så frågar hon hur man ska räkna ut det. Läraren svarar och då inser Sara att hon bara hade läst frågan fel. (hon hade suttit å väntat på hjälp helt i onödan)
Hehe.. så roliga saker var det inte.... men just då på lektionen så tyckte vi det var skit kul... Vi har kanske dålig humor, men det kan ju vara bra ibland. :)

Anyway... När skolan var slut så bestämde jag mig för att gå till Linneas å leta mig en kofta.. Cissi å Sara följde med också..... Å tänk.... jag hittade faktiskt en kofta jag gillade! Och jag KÖPTE den också!!! Otroligt..! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0