Ett tag sedan

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Har varit väldigt upptagen och igår fungerade inte internet. :/
Jaja, iaf... vaknade 07.30 i morse men tyckte det var så mysigt under täcket så jag låg kvar i sängen ända till 11.30. Tänkte att jag kan ju inte slösa bort hela dagen på att ligga i sängen. Men ändå så ville jag ha lite extra mysigt för nu var det sista morgonen på några veckor som man får ligga kvar i sängen. Skolan börjar nämligen igen imorgon.....
Igår var jag i huddik å repade med pappa å Carro hos min faster. Det var skit kul men dom kom inte riktigt fram till vilka låter som ska spelas upp på lördag. Men men.. dom har repning två timmar innan spelningen oxå, så då kommer dom nog fram till något. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0